torsdag, november 23, 2006

Busy

Som vanligt när julen närmar sig är varje helg fram till trettondagsafton uppbokad.

Nu till helgen skall vi fortsätta att flytta (och förhoppningsvis bli klara) och vi skall också gå på en välgörenhetstillställning med vinprovning. Helgen därpå väntar Lund och frackmiddag, nästföljande helg beger vi oss till Carmona utanför Sevilla för kombinerad IKEA-shopping och country house weekend , sedan är det en helg innan jag far till Sverige över jul.

Jag är dock tillbaka i Spanien till nyår.

4 kommentarer:

Stora Morran sa...

Sounds great!

Blancaflor sa...

Visst gör. Ännu bättre da man sätter det pa pränt av nagon anledning. :)

Alley Cat sa...

Åhhh, så vill jag oxå ha det! Mina helger ser oroväckande tomma ut. Helst nyårsafton - ve och fasa!!!
Ingen idé att köpa klänning i London som jag hade tänkt göra näst-näst-nästa helg helt enkelt...

Blancaflor sa...

Det är bara december som är sa här mysigt uppbokad. Oftast är det ingenting, ingenting, ingenting... och sedan tre saker pa samma kväll.

Klart du skall köpa en klänning, man vet aldrig när man far användning för den.