måndag, november 13, 2006

¡Basta ya!

Den manliga motsvarigheten till Kikki Danielsson.

Gäsp!

2 kommentarer:

Produktionsledaren sa...

Han och Kikki måste ringa upp pressen själva och droppa nya bekymmer.
Världens mest patatiska självömkare. Det är alltid synd om dem på nått sett. Är de inte tjocka så är de smala, är de nu smala så är de ensamma osv. Allt har en ursäkt.
En kompis till mig pratade lite med Ulf när hon arbetade med ett teveprogram. Och han envisades att föra telefonsamtalet med sig själv som tredje person.
–Ja Uffe vad säger du, jo vad säger jag, hmm Uffe vad tycker du? Nej inte vet jag, nej du får bestämma. Och så där fortled flertalet samtal.
Man kan säga att hon har en stor issue beräffande den mannen. Jag förstår henne.

Blancaflor sa...

Du har sa rätt!

Jag är övertygad om att de ringer pressen själva. Som Don Benechi och Angelique Widengren pa sin tid. ;)