onsdag, januari 31, 2007

Working Girl

Mina ögon går i kors då jag kommer hem och det enda jag orkar göra är att slötitta på TV.

Det är tufft att börja ett nytt jobb, speciellt då skillnaden i arbetsbörda är cirka 500% (jag överdriver inte, tyvärr). Dessutom behöver jag ha vassa armbågar, även om stämningen är god.

I alla fall, så fort jag blir lite mer rutinerad kommer jag att ägna mig mer åt mitt lilla skötebarn; bloggen (dock inte på arbetstid).

Nu; ett varmt bad, en god middag och The Royal Tenenbaums.

2 kommentarer:

Blygisens betraktelser sa...

mama Mia! En favoritfilm för mig. Dig med?

Önskar dig allt gott på nya jobbet, och jag tycker också det bådar gott med hans ringsignal!

Allt gott, Blanca!

Blancaflor sa...

Tack, sötnos!

Underbar film. Rolig, sorglig och bisarr. Och Gwyneth i päls, sotade ögon och Hermes Birkin.