fredag, oktober 20, 2006

Solo chicas, pero qué chicas!

Fredag eftermiddag på jobbet... ZzZZzzzZz

Ikväll skall jag gå ut med min kära Baktus. Vi kommer att gå till våra favoritställen och förhoppningsvis träffa några vi känner. Eftersom vi går ut väldigt sporadiskt har de kända ansiktena blivit färre.

Imorgon blir det tjejlunch på en mysig golfrestaurang, och på kvällen restaurangbesök med min pojkvän.

Mitt största dilemma just nu är om jag skall bära guld- eller silversmycken ikväll. Jag tror att jag kommer att ha på mig en hellveckad kjol i hallonrött, tunt tyg, en svart tubtopp och guldskor...så det lutar åt guld.

Med min nya, präktiga page kan jag i princip vara naken utan att se oanständig ut. Åtminstone en fördel.

We will be soooo bad tonight...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Guld OCH page??????? Lycka till...
Själv ska jag ha tupé o skatejeans som visar halva rövven!!!!

Blancaflor sa...

Japp!