måndag, oktober 09, 2006

Si, quiero.

Bröllopet i helgen...

Jag kände mig fin i en klänning i grön brokad, pärlor, guldväska och guldskor. Tills jag anlände till kyrkan i alla fall.

450 personer, 40 vittnen, fem meters släp, Chaneldräkter, pälsstolor, hattar med flor(!) på 25-åriga tjejer, fjädrar i håret, konstfulla håruppsättningar, skyhöga klackar, otroliga klänningar i smaragdgrönt, cerise och orange siden, fantastiska smycken och matchande väskor.

Festen var på en finca 30 min utanför Madrid och allt var perfekt in i minsta detalj. Moët, foie, hummer och fantastiska viner.

Vi dansade, drack och roade oss! En helt underbar kväll!

8 kommentarer:

Kerstin sa...

Åh, vaaaaad kul det låter. Och vilken lyx... jag hade nöjt mig med att bara sitta under ett bord och dricka skumpa och hummer.

Kerstin sa...

Ingen bild på din krestion??? Du låter underbart snygg...

Kerstin sa...

Kreation menar jag såklart...

Blancaflor sa...

Kerstin: Tackar, tackar! Jag skall se om jag har nagon passande bild.

Ataharis sa...

Ja, vi vill ha bilder! (jag i alla fall)
:)

Anonym sa...

Låter helt underbart! :)

Blancaflor sa...

Oj, vad nervöst. Jag lägger ut en bild pa min klänning imorgon...

Go easy on me :)

Stora Morran sa...

Holy moly sounds like a fiesta!

Nar far vi se klanningen foresten? Ar det inte "imorgon" nu?