onsdag, oktober 04, 2006

Perfect timing...not

Till helgen skall jag på bröllop i Madrid. Jag kommer att träffa min pojkväns familj och närmaste 100 vänner. Det är ett väldigt påkostat bröllop med inbjudna ifrån Madrid "bästa" familjer.

Då, tre dagar innan bröllopet får jag idén att färga mitt hår till min ursprungliga bruna färg (jag har tidigare redogjort hur jag har gått från blekt blondin till cendré). Visst serru! Jag kommer ut från frisören igår med halva håret i en mörk cendré och resten (speciellt rötterna) i en rosaröd färg. Panik!!

Min goda väninna säger till mig att så där kan jag inte åka till Madrid. Jag konsulterar därför Toni&Guy (gråtfärdig och desperat) och får en tid idag.

Jag blev färdig för cirka 1h sedan och känner en enorm lättnad. Det är inte perfekt, men nästan. Mitt hår har en fin kastanjebrun färg och jag ser inte ut som en fjortis som har experimenterar hemma.

Precis som om bröllopet inte är stressmoment nog!

Toni&Guy for presidents! Vilken service och vilket kunnande!

Imorgon skall jag köpa klänning...

8 kommentarer:

Ataharis sa...

Men varför lär man sig aldrig? *S* Vad skönt att håret blev bra - jag tror du belv jättefin! - och lycka till med klänningen imorgon!

PS. Bra frisörer ska man aldrig släppa.

Ataharis sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Kerstin sa...

Åh, herregud. Jag har panik med dig!!!! Skönt att de kunde fixa lite ... men åh, vad duuuuuuuuumt!!!! Spännande med klänning - lova att visa!!!!

Blancaflor sa...

Trulsa: Tack, i sista minuten, men jag hittar nog något. I hope. ;)

Nope, nu skall jag bara gå till Toni&Guy.

Kerstin: Jag veeeet! I am with stupid!

Pics coming up!

Stora Morran sa...

Fy grejer med haret kan verkligen fa en att flippa...

Stora Morran sa...

Fy grejer med haret kan verkligen fa en att flippa...

Blancaflor sa...

Morris: Jag kollar mig i spegeln var 15:de minut. Det är stressigt. Inte direkt helnöjd...har lite angest.

M sa...

Ja, Toni&Guy är verkligen super! De gör underverk (ja, nästan iaf)..