måndag, oktober 16, 2006

Japp, det är en sådan dag.

9 kommentarer:

Kerstin sa...

Åh, så vackert. Jag blir inte alls sotis.

Blancaflor sa...

Oj da, jag var nog lite otydlig :)

Det är ju Booooohuslän...pa Bästkusten! Jag har hemlängtan, det är en sadan dag.

Anonym sa...

Bohuslän...måsskit överallt, sopor i vattnet o ett folk som dras med kroniskt dåligt självförtroende gentemot Sthlm.

Sorry!

Blancaflor sa...

Que no! Vackrast i Sverige! Men det beror väl på var man har sina rötter.

Anonym sa...

Eller pa om man har dalig sjalvkansla.....
Aussie

Kerstin sa...

Jaha ... vackert värre. Jag förstår att du har hemlängtan. Men snart börjar Sverige bli halvruttet - regnrusk, regnslask, mörk dygnet runt etc. Hur är klimatet hos dig på vintern?

Blancaflor sa...

Aussie: Bra sagt!

Kerstin: Jo, jag vet, men jag gillar att sitta inne och kura i mörkret. :)

Vädret här pa vinterna är ganska omväxlande. Ibland regnar det 2 dagar i rad och är 10 grader eller sa är det sol och 18 grader (i lä och i solen...).

Anonym sa...

Varför kan du göra Ö och Ä men inte Å???
Hmmm....tror jag ska skicka ett jättefint och splirrans nytt tangentbord till dig...ett från Stockholm...

Blancaflor sa...

Homer: Lathet.

ä och ö är enklare (enligt min begränsade kunskap). För att skapa å skall man hålla ner alt- tangenten och slå 134, släppa alt och voilà...lilla å.

Du får skicka tangentbordet ifrån var som helst i Sverige.

Jag är inte den som är den :)