torsdag, december 21, 2006

Cheerio

Imorgon åker jag till Sverige!
¡Hasta luego y feliz navidad!

7 kommentarer:

Kerstin sa...

Hurra. Och jag åker till Norra Sverige. Puss på dig och tevlig resa.

Alley Cat sa...

Hoppas att du får en härlig tid här hemma!

God Jul och Gott Nytt År, Blanca!

Kram

Det Mörka Hotet sa...

God Jul och ett Gott Nytt ÅR!


Tyvärr lär väl snön utebli - ifall ni inte firar jul vid Riksgränsen - men huvudsaken är att fira den med de sina.


Samuel

Ataharis sa...

God Jul, Blanca! Hoppas du får det härligt i snöfattiga Sverige. :)

Zoe sa...

god juldag vännen!

Blygisens betraktelser sa...

God jul och en underbar fortsättning önskas dig, söta Blanca!

Blancaflor sa...

Kerstin: Ah, du far snö! Vad underbart! Kram pa dig!

Alley: Tack detsamma, vännen! Jag hade det jättebra i Sverige.
Kram

Samuel: Tack detsamma! Jag haller med om att familjen är viktigast, men en white christmas skulle inte vara fel.

Trulsa: God Jul pa dig, Trulsa. Snöfattigt och mild väderlek var göteborgs melodi.

Zoe: God fortsättning, Zoelita!

Blygisen: Tack kära du, och jag önskar dig detsamma.