torsdag, december 07, 2006

...

Blogga aldrig när du har druckit!
Mohahahaha!

9 kommentarer:

Kerstin sa...

Näe. Hahahaha - jag har försökt. Som tur var gick det inte. Hahahaha :)

Blancaflor sa...

Haha! Livsfarligt!

Det Mörka Hotet sa...

Wow: ett hett tips till DMH - det MÅSTE han prova!


Samuel

Blancaflor sa...

Samuel: Jag vet inte om det är ett så bra tips egentligen. :)

Anonym sa...

blir det inte roligare då att blogga?
jag minns när jag pluggade franska i min lilla studio i frankrike.
aldrig förr har jag upplevt ett sånt flyt med glosorna som när jag drack te med bailey, hahaa...

Det Mörka Hotet sa...

Eventuellt är jag barnfri nästa helg - DÅ skall här drickas!


...nja, då jag är tämligen moderat avseende min alkoholkonsumtion så räcker det nog med EN starköl - jippi!

Samuel

Anonym sa...

Jag har suttit och läst lite i din blog, och längre bak i tiden hittade jag ett inlägg där du skrev att du ska bestämma dig till nyâr om du ska stanna i Spanien eller inte. Jag är lite nyfiken, har du bestämt dig?

Jag bor själv i Spanien sedan tvâ âr tillbaka men frâgan "-ska jag stanna eller àka" maler ganska ofta i bakhuvudet. Det hade varit kul att höra nâgon annans "För och Emot" Spanien. Jag är sâ trött pâ mina egna...

Och förresten, fâr jag frâga vad du jobbar med?

Anonym sa...

Är du på kröken fortfarande eller bara bizzy med julstöket?

Blancaflor sa...

Isabella: Jo, det är det nog! Men faaarligt! Annars haller jag med dig om att ett litet glas vin ökar "rolighetsgraden" pa viken aktivitet som helst. :)

Samuel: Haha! Det är bra att du planerar.

Marie: Vad trevligt att du ocksa bor i Spanien. Var?

Jag skall aterkomma med en pro- och con-lista. Jag arbetar pa ett Real Estate-kontor.

MS. En kombination...men främst har jag varit bortrest i helgen. :)