fredag, september 08, 2006

Livet är en fest!

Varje fredag vid den här tiden fylls jag av samma känsla!

Jag-vill-gå-ut-känslan!

Jag längtar kalla drinkar i immiga glas, blickar över dansgolv, musik som får tårna att krökas och gamla kärlekar.

Om jag inte håller igång ikväll och eftermiddag blir jag dock trött och slö, så det gäller att sätta på bra musik när jag kommer hem, kanske ta en liten martini, fixa med min, som modebloggarna kallar det, outfit och absolut inte sätta mig och mysa med min amor i soffan.

Det skall jag ju göra imorgon.

3 kommentarer:

Kerstin sa...

Ja, det är livsfarligt att sjunka ner i soffan med gullet här hemma. Men nu längtar jag efter att höra hur du hade det ute igår??? Var du snyggast i stan???

Östermalmsräven sa...

wohooo, tar du aldrig med honom ut en sväng?

Blancaflor sa...

Kerstin: Snyggast i stan är svårt blans alla långbenta latinotjejer med rådjursögon. hihihi! Men vi hade en mycket kul kväll och jag var inte hemma förrän kl.06.00. ZzZzz...

Räven: Vi går ut ganska ofta tillsammans, men ut med "the girls" är mer sällsynt. Lika roligt men på olika sätt.