tisdag, september 12, 2006

All work no play

Jag kan inte bestämma mig för vad jag vill göra. Det ändras hela tiden. Jag har startat eget, bytt jobb flera gånger och har erfarenhet ifrån många olika branscher.

Jag är civilekonom, men undersöker ständigt möjligheterna att utbilda mig eller börja arbeta som något annat. Marinbiolog, veterinär, författare, web designer, gemmolog, inredningsarkitekt...

Samtidigt har jag nog inte tillräckligt med tålamod för att påbörja en ny, lång utbildning. Mina sex och ett halvt års studier räcker.

Jag vill hitta hem!

3 kommentarer:

Ataharis sa...

I hear you!

:)

Alley Cat sa...

Det tror jag att vi är många som vill... Hitta hem alltså! Jag lider av problemet att jag alltid känner mig mer hemma borta...

Blancaflor sa...

Trulsa: Ja, det är sa tröttsamt. Jag vill känna att jag hittar rätt nagon gang.

Alley Cat: Hmmm...kanske skulle du stanna "borta"? Jag känner mig hemma i Spanien men ocksa i Sverige, dock inte till 100% pa nagot ställe.