måndag, september 04, 2006

El helg

Jag har haft en mycket skön helg.

Vi har monterat IKEA-möbler (äntligen har vi en bokhylla - Jippie!!), storhandlat,
varit ute och ätit och varit på stranden.

Dessutom har jag sovit otroligt mycket och bra. Det är tröttsamt att ha semester...

Nu sitter jag här på jobbet i min nya byxkjol i 70-talsstil och hög midja. Det har dessutom blivit möjligt att återigen använda en hel uppsjö av snygga skärp som under flera år varit för korta pga de låga midjorna.

Snart blir det lunch, men först skall jag betala en AmEx-räkning (Hu!).

3 kommentarer:

Östermalmsräven sa...

hög midja och magskärp låter ju alla tiders! Men av någon anledning så kan jag inte sluta att tänka på Freddie Mercury, hans höga midja med tillhörande pungklyfta. Det var sååå hett! hahaha...

Kerstin sa...

Åh, vad fint det låter!!! Det låter som nåt som jag skulle ha på mig!!!

Blancaflor sa...

Räven: Hahaha! Well, jag hoppas att jag inte är lik Freddie M. pa nagot sätt.

Kerstin: Det tor jag ocksa. ;)