tisdag, augusti 15, 2006

Solokvist

Japp, känslan håller fortfarande i sig. Det är super att vara själv emellanåt.

Jag sitter här i vårt soldränkta vardagsrum och lyssnar på p3 och läser bloggar. Tvättmaskinen är på i bakgrunden och jag har precis avslutat ett kundmöte.

En av mina bästa vänner ringde precis ifrån Sverige och det var så roligt att tala med henne. Dessutom bokade vi in en tjej- och vinkväll den 25:e augusti.

Jag älskar verkligen hushållssysslor (dock inte att städa så vi har städerska) som att tvätta, plocka undan, laga mat, baka och stryka. Det blev inget bak igår men jag skall ta igen det i eftermiddag.

Drömmar...mmmmm.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Haha, vi är nog rätt så lika. Det är en av mina favorithobbys - att pyssla hemma...

Blancaflor sa...

Hihihi! Sannerligen.