måndag, augusti 07, 2006

Lovin' it

OK, nu är det bestämt!

Jag har i det längsta förhalat det ofrånkomliga.
Skyllt på allt möjligt, men nu är ursäkterna slut.

Jag. Ska. Börja. Spela.Golf.

Alla spelar golf i Marbella. Det ligger 5 golfbanor 10 min från min bostad. Jag kan spela gratis på ett flertal banor. Jag har klubbor. Mina kompisar spelar. Min pojkvän spelar. Jag tror att det är bra att dela en aktivitet med sin käraste.

Fan, det verkar urtråkigt, men jag skall ge det en chans.

Fore!

6 kommentarer:

A N N I K A sa...

Hehe. Jag har än så länge lyckats stå emot. Men jag håller med. Det vore kul att dela en aktivitet med sin älskling. Kan bara inte uppbåda nån entusiasm.

Och är en liten aning rädd att det bara ska bli pinsamt för älsklingen att släppa runt mig på golfbanan eftersom jag inte träffar bollarna och om jag gör det så hamnar de väl i ruffen hela tiden.

Men lycka till!

Blancaflor sa...

Nej, det kommer inte att bli lätt, verkar sjukt trist ;). Men min pojkvän sporta mycket och vi behöver dela en aktivitet inte bara löööv...

Det kommer garanterat att bli pinsamt för alla inblandade parter. Hihihi!

Stora Morran sa...

Go Go Go inget att fega på! Jag håller på att bearbeta Räven. Han ska såklart tjura och trilskas.

Anna Malaga sa...

Lycka till!
Jag gillar golfbanorna men inte att spela, sâ jag nöjer mig med att köra bilen :-)

Anna sa...

Det är faktiskt kul att spela golf även om jag har förträngt klubborna i garderoben ett tag nu. Vad som är mest fascinerande är att upptäcka att man har ett sjujäkla humör, jag är jämt lugn, ingen mer än föräldrar och sambo har sett mig arg men på golfbanan blir jag skitsur och hemsk.. kan vara farligt för hjärtat *s*

Blancaflor sa...

Morris: Oj, vad han konstrar den där Räven.

Anna: Oh, ja! Jag älskar att köra de där mobilerna.

Anna K. Jo, jag har sett otaliga golfare tappa humöret. Vagar inte tänka pa hur jag kommer att bete mig, ibland har jag lite daligt talamod. Det är inte bra va? ;)