måndag, augusti 14, 2006

La semana de la muerte

Idag börjar dödens vecka...trodde jag.

ALLA jag känner är bortresta, jag är ensam på kontoret och min pojkvän är på killsemester i en vecka.

Det är i och för sig bara första dagen, men jag trodde att jag skulle ha panikkänslor och istället känns det bra, superbra!

Jag har haft mycket att göra på kontoret (att vara ensam innebär mer ansvar och således också mer stimulans), imorgon har jag två kundermöten inplanerade (trots att det är helgdag här) och ikväll skall jag äta pizza, baka Drömmar, göra smoothies och titta på Season 6 av SATC (en present ifrån min pojkvän innan han åkte).

Jag ser verkligen fram emot att vara ensam och mysa med filmer, böcker, bakning, kvällsdopp i poolen, att försöka lära mig PhotoShop och att rensa min garderob (plagg jag inte har använt på 2 år skall UT!).

Vi får se om känslan håller i sig.

2 kommentarer:

Stora Morran sa...

Det låter faktiskt supermysigt!

Blancaflor sa...

Vardagsmys är underskattat. Och du vet väl också att ibland är det riktigt skönt att vara själv.