tisdag, juli 18, 2006

Dressman

Om jag vore man skulle jag klä mig i:

- Helsvarta Converse (alltså med svart sula och märke)
- Jeans ifrån Kent & Curwen India Revisited collection
- Rosa- och grönrandig college-tröja ifrån Duffer of St. George
- Ljusblå skjorta från Thomas Pinkmed gröna silk knots.
- Svart manchesterkavaj
- Randig halsduk från Paul Smith (och gärna matchande strumpor)
- Klocka från Patek Philippe(Gondolo collection)

Anglofil, jag? Bara som man.

Tänk Peder Lamm möter Pete Doherty!

5 kommentarer:

Stora Morran sa...

Hoppsan Piffig lay out på din blogg!

Blancaflor sa...

I know! Haller pa o lär mig photoshop ;o)

Östermalmsräven sa...

Hmmm lite för mycket engelsk skolpojke för mig måste jag säga. Känns bara som att det är mods-vespan som fattas.

Håller dock med om the Gondolo collection...

Blancaflor sa...

Räven: I löv engelsk skolpojke-stilen. Fast det är väl redan ganska uppenbart.Tihi!!

Anonym sa...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»