måndag, juli 10, 2006

Antagen!

Jag fick följande listutmaning ifrån Trulsa

Fem saker i min frys:
- Kanelbullar - bara de minsta och tråkigaste är kvar efter mitt hembak
- Hjärtformade iskuber - jag var på IKEA i Sevilla i helgen och storhandlade roliga saker till bland annat köket
- Gröna ärtor - Underbart gott tillsammans med mycket smör
- Mynta - Till yoghurtsåsen eller drinken
- Köttfärs - Köttbullar är my middle name

Fem saker i min garderob:
- 10-20 st handväskor
- Mååånga klänningar blev det
- Alldeles för få vita toppar
- Bara två par jeans
- Mormors gamla nattlinne - jag erkänner, jag är en sucker för nostalgi

Fem saker i min bil:
- Väldigt lite bensin just nu
- Sand ifrån stranden
- Massor av CD:s
- En keps
- Mina glasögon

Fem saker i min handväska:
- En AmEx-räkning att betala.
- Min iPod
- Min kamera
- Solglasögon
- Två mobiler

Inga kommentarer: