torsdag, juli 13, 2006

BIG mistake

Ibland griper en kall hand om mitt hjärta och jag blir livrädd!

Jag har varit väldigt nära att begå mitt livs misstag. Jag tackar Gud att det inte hände och vågar knappt föreställa mig hur mitt liv hade tett sig idag om saker och ting varit annorlunda.

Jag Hade Kunnat Vara Gift Med En Fullständigt Ointressant Främling Och Bott På Mallorca.

Det var snart två år sedan det tog slut och även om jag inte insåg det lika klart då är det det bästa som hänt. Tyvärr slösade jag bort två år på en skuggestalt utan djup och närvaro, men det hade kunnat vara värre.

Kärleken är inte bara blind, den är också döv, intelligensreducerande och framkallar vanföreställningar.

3 kommentarer:

Östermalmsräven sa...

Ja banne mig, visst har du rätt! Man får passa sig ordentligt för sånt...

Blancaflor sa...

It's a sickness, indeed.

Anonym sa...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»