måndag, januari 23, 2006

Tarifa

P3 spelar "The Cure" och Boys don't cry och jag tänker på min första weekend trip med mi amor då vi åkte till Tarifa och jag var tvungen att gräva längst in i garderoben för att hitta kläder som passar surf- och hippieparadiset.

Inte länge sedan, men mycket vatten har flutit under broarna sedan dess.

Jag kände mig dock väldigt malplacerad med min LV-väska i högsta hugg bland alla näsringar, dreadlocks, saronger, tatueringar och drogliberalism.

Fast det var kul - och jag vill tillbaka i sommar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, det vill du inte!

Du längtar till att sommaren kommer igen. Till en helt ny sommar. Vi kommer ha det så härligt. Det kommer blir en alldeles ny sommar, med massa spännande överraskningar!!

Härliga sommar kläder, sol och bad, galna utekvällar och vin luncher. Men eller utan klyftpotatis!!

Tarifa Rules...Varför åker alla Madrilenos till Tarifa med sina nya svenska puddingar? Jag fördes bakbunden till Tarifa på en av våra första utflykter.

Hmmm...
Snobbiga spanjorer tror väl att det är crazy att åka till Tarifa!!!

Dem skulle vara veta, vad vi varit med om, innan vi satte på oss "fårdräkten"

Stora Morran sa...

Åh Tarifa kommer jag ihåg! Hade med min då nya fina kamera dit. En massa sand kom in i Kameran och den hämtade sig aldrig riktigt från den utflykten.