måndag, januari 09, 2006

Går bort II

Även flickor begår naturligvis misstag. Här är, enligt mitt tycke, några av de grövsta:

- Miniryggsäck
- Frou Frou (ni vet de där hårsnoddarna med tyg runt om)
- Pernilla Wiberg-smycken (Why?)
- Högklackat till cargo pants (Jo, jag har sett det nyss!)
- Överdrivet marint tema i badrummet.
- Avokado med räkor och Flygande Jacob då nya pojkvännen bjuds hem.
- Portfölj


Det är klart att det finns ännu värre typ buffalo-skor, gråtande-barn-tavlor etc, men det har väl ingen normal människa idag.

4 kommentarer:

Thérèse sa...

Finns det forfarande någon som använder miniryggsäck? Kuslig tanke. Flygande Jackob var väl nåt man åt på 70-talet?

skrivo sa...

Jag håller så med om P Wiberg-smyckena, dom har alltid varit grymt fula!!
För övrigt håller jag med om resten av listan också.
(Therese : det finns en hel del miniryggsäckar i omlopp och Flygande Jakob var väl lite retro-inne för ett tag sen.)
Måste lägga till en sak - solariebränna. Hajar till varje gång jag ser en sån ordentlig en. Vet folk inte bättre, idag?

Anonym sa...

Jag saknar min porslinkanin, i rosa pärlemo med bomullstussar i rumpan....

Anonym sa...

jag har lagt märke att miniryggsäckar är populära bland kvinnor som är 30+