tisdag, januari 03, 2006

Summary of 05

- Flytt till Marbella.
- Insåg att öar (Mallorca) suger och att jag är andaluza till själ och hjärta. ¡Olé!
- Nytt jobb (x 2).
- Mitt krossade hjärta läkte och jag insåg att jag slösat bort två år av mitt liv på en nolla (tänk Kevin Federline, fast med sjyssta kläder och utan artistdrömmar).
- Hektisk, rolig utgång pa Olivia och Suite.
- Ny väninna med skön humor.
- Förvirrade tankar om var jag hör hemma. Spanien vs Sverige 1-0
- Ensamhet och uppgivenhet.
- Fattade tycke för några trevliga, spanska advokater, en italienare och lite annat smått och gott.
- Började blogga, och det är ju så kul. Hurra!
- Insåg att jag måste byta jobb igen efter problem med alltför kärvänlig chef.
- Träffade el amor de mi vida (?) Fortsättning följer...

Mitt bästa och mitt värsta år.

2 kommentarer:

Stora Morran sa...

Pommes du har haft det busy guapa!

Blancaflor sa...

Jag vet. Under 3 manader bilade jag mellan Gbg och Spanien 4 ggr, for att jag inte kunde bestamma mig for var jag ville bo. Men nu har jag rotat mig i España...tror jag.