torsdag, januari 26, 2006

Jackie O here we come!

Det finns vissa klassiska plagg och accesoarer som jag önskar att jag hade för att alltid känna mig välklädd:

Kashmirtröja i pastell
Wrap-klänning från DvF
Ljusblå bomullsskjorta från Thomas Pink
Ballerinas från Marc Jacobs
Mockasiner från Miu Miu
Aftonväska från Chanel
Större väska från Mulberry
Mellanstor väska från LV
Klassisk dräktjacka från Chanel
Basketkängor från Converse
Svart kavaj från Anna Holtblad
Snygga jeans från vilket märke som helst.
Tenniströja från Lacoste
Skärp och scarfe från Hermès
Helveckad kjol från Burberry Prorsum
Svarta capri-byxor
Benvit sjal/pashmina scarfe
Klocka från Patek Philippe
Pärlhalsband

Om jag har allt? Casi, casi...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå där....Har du fått storhetsvansinne?

Anonym sa...

Den som gapar efter mycket...

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Stora Morran sa...

My days Jackie O you are a real lady!!

Anonym sa...

Varför är folk så intresserade av märken? Jag fattar bara inte.

Anonym sa...

Nä men en PS2a e väl oxå bra o ha...