onsdag, januari 11, 2006

Real men eat sushi

Till helgen blir det utgång. Mina svenska vänner har återvänt ifrån exilen i Sverige och det skall naturligtvis firas. Kvällen börjar på en nyöppnad Sushi-restaurang med gratis drinkar och mat.

Sedan blir det drinkar i Puerto Banús och avslutningsvis Suite på Hotel Puente Romano.

Det kommer att bli intressant eftersom en av mina väninnor brukar brista ut i spontan pole dancing (till hennes pojkväns stora förtret) och min andra väninna inte är främmande för att dansa både på barstolar och bardiskar.

Moi? Jag sippar på en spritzer och leker med mina pärlor.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihihi....I know you....har sett dig förrut....Jag vet nog vad du pysslar med bakon låsta dörrar. En liten ulv i fåra kläder är vad du är....hihihi

I de lugnaste vatten, simmar de farligaste fiskarna.