måndag, september 08, 2008

Walk of shame

Igår när jag var ute och promenerade träffade jag på en gammal klasskamrat ifrån grundskolan som jag inte träffat på nära tio år.

Vi var kompisar under högstadiet och hyste någon sorts retsam hatkärlek till varandra (antagligen var vi kära…). Vi slog följe ett tag och uppdaterade varandra om våra respektive liv. Det var som om ingen tid gått alls och jag var tillbaka i min gamla skola iklädd Levi’s 501 och Converse med väska från Gul & Blå och olyckligt kär i någon som troligtvis inte ens visste vem jag var.

Dessutom stötte jag på min dejt för några veckor sedan som ville sälja vapen till mig. Jag hälsade och skyndade snabbt vidare.

4 kommentarer:

Blygisens betraktelser sa...

Alltså, den där pojken/mannen/tönten ville väl imponera på dig.

Sooooooo så fel. :-)

Visst är det roligt och precis som du säger, att man direkt hamnar på den där nivån man var på sist man hängde med varandra.

Förresten, underbart att ha din väninna hos dig ett par dagar över helogen, förstår det såå väl.

Hoppas allt är bra med dig.

Blancaflor sa...

Allt är bra med mig! Och med dig med hoppas jag ;) Love is in the air...

Ja, jag vet inte riktigt syfte han hade men det fungerade i alla fall inte...

Kram

Anonym sa...

Jag undrar också vad som fick gevärssnubben att tro att du skulle tycka det är hett med killar som är något slags OG-light?

Garanterat en osäker I-are ;)

Blancaflor sa...

Hahaha! Bra fråga, det var verkligen en helt sjuk situation.