tisdag, september 23, 2008

Summary

Jag är fortfarande lite trött efter en trevlig helg med många åtaganden.

Fredagen inleddes med ett mysigt pyjamasparty med Återstoden av dagen (Åhhh…) och de godaste scones jag någonsin ätit. På lördagen åt jag en underbar, solig lunch med vilda brorsöner och rosévin och på kvällen blev det middag och drink med en eftertänksam vän i kolonialkläder. Söndagen bara försvann tillsammans med en annan vän. Trots att jag var trött var vi ganska aktiva och vi åt en sen lunch och tittade på film.

Igår var jag på min kurs i italienska och ikväll blir det spansk konversation, dock på en något högre nivå…

Kanske åker jag till Orust nästa helg för att vila, andas lite lantluft och promenera i skogen med avstängd mobil. Det var länge sedan jag var där.

Inga kommentarer: