torsdag, februari 08, 2007

Imorgon är det fredag!

Min käre pojkvän är iväg på mässa och jag njuter av ett par dagar för mig själv. Jag skall strax laga något enkelt och titta på The Break Up med Jennifer Aniston. Ett glas vin, duntofflor och en fleecepläd. Myyysigt...

Imorgon bär det av på välgörenhets-cocktail med min kära Baktus (vi skall börja med lite skumpa hemma hos henne; välkoordinerade med Chanelväskor, pärlor och svarta små underverk) och på lördag är mi amor tillbaka igen.

Trevlig helg allihop!

5 kommentarer:

Carin sa...

Trevlig helg Blancaflor! Ut med dig och gör Marbella osäkert! :)

Blancaflor sa...

Well, du vet. Jag är ganska lugn nuförtiden ;)

Alley Cat sa...

Hoppas att du får en underbar helg!!!

Anonym sa...

Kan vi byta liv? Ett tag bara? Schysstarååå?

Tack på förhand.

Blancaflor sa...

Alley: Tack detsamma! Den har börja bra.

Mal: Hahaha! Klart vi kan. Var sade du att du bodde?