söndag, februari 18, 2007

Cementkeps

Helgen har varit mycket trevlig, som vanligt. I fredags åt vi på en thailändsk restaurang med några svenska och spanska vänner.

Vi hade väldigt roligt, men personalen misstog sig angående min beställning vilket ledde till att jag istället delade med de andra= åt nästan ingenting.

Not good!

Vin. En fredag. Efter en hård vecka. På fastande mage. Blandat med drinkar... Japp!

Jag ville dö när jag vaknade på lördagen. Den önskan delade jag med min pojkvän. Det blev frukost på McDonald´s och matiné (Miss Potter...underbar!).

På natten sov jag som ett barn.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du missade ingenting....Maten smakade Urk..på burk! Två av oss blev magsjuka.

Produktionsledaren sa...

Haha, delad ångest är oxå ångest. Det kan vara nått fint i att lida ihop ibland : )

Såg förresten att Ebba VS hade sin LV monogram på fest, usch och fy tänkte jag. Såå classless...

Östermalmsräven sa...

Ibland behöver man dock en ordentlig bakfylle och ångestkorg att dela sådär på söndagsmorgonen. Lite att bita av vardagen med så att säga ha ha ha...

Det Mörka Hotet sa...

Ha, ha! Ja, hur ofta har man inte gjort det misstaget - att festa loss efter en slitsam vecka samt en tom mage...INTE att rekommendera!


Samuel

Alley Cat sa...

Varför?!? Jag undrar varför man blir bakis nu för tiden?!? Vad är det för mening med det egentligen?!? Finns det någon som kan förklara varför man straffas så kopiöst?!? Och gärna även varför...

;-)

Ms.Take sa...

Det finns ingen möjlighet att du mådde lika dåligt som jag på min Alpbussresa - men det kan vara nog så illa ändå.

JAg fattar inte hur det här har kunnat komma krypande de senaste åren. PBS (plötslig baksmälla) - det nya svarta??

Blancaflor sa...

Ching Chong:hälften spydde resten dog!

PL: Hahaha! Det kan man ju bara inte...efter 18.00.

Räven: Sant! Det var dock lite för mycket Norén för min smak. :)

Samuel: Aldrig igen! (vem försöker jag lura?)

Alley: Jag är dock lyckligt lottad för hämnden drabbar bara mig ca 10% av gångerna.

Ms.Take: Jag led verkligen med dig då jag föreställde mig att sitta i en buss under de omständigheterna.

Jag tror att det har med åldern att göra. Förr kunde jag vara ute 4 dagar i rad.