lördag, februari 10, 2007

Girl´s night out

Jag och min väninna hade en mycket rolig kväll igår. Efter cocktailpartyt hade vi nog lyckats få i oss en hel flaska vin var och vi gick glada i hågen och åt en underbart god pasta (mozarella, tomat och basilika, så enkelt och så otroligt gott) på en trevlig italiensk restaurang.

Sedan blev vi "inkastade" på en nyöppnad bar och fick gratis drinkar mot att vi satt och såg söta ut i fönstret. Sedan bar det av till vårt gamla stamhak Suite. Där dansade vi, träffade en gammal love (prydlig och vattenkammad som vanligt) och fick en efterhängsen läkare på halsen.

Idag åt vi en god lunch och sedan handlade vi blommor på lördagsmarknaden (både snittblommor och plantor). Det bästa är dock att värmen äntligen har kommit tillbaka, det var otroliga 25 grader!

Och att my love snart kommer hem!

3 kommentarer:

Kerstin sa...

Åh, vad trevligt det låter. Jag har bara suttit inne i min lägenhet och huttrat hela helgen. PUSS.

Alley Cat sa...

Vilken ljuvlig helg du tycks ha haft!!! Jag tror att det kan vara så att du faktiskt lever mitt dröm-liv, Blanca! ;-)

Blancaflor sa...

Kerstin: Ja, det var en mycket lyckad helg med lite av varje. Men lila vän, har du kalt inomhus? Kram

Alley: Hihihi! Helgen var perfekt, men du vet vardagen här är som överallt. ;)