torsdag, februari 15, 2007

Gå i ide

Det är underbart att det är fredag imorgon!

Jag har ont i ryggen, är trött i ögonen och känner mig lite stressad över min digra arbetsbörda. Känner mig dessutom extremt asocial och vill helst bara kura i hemmets lugna vrå hela helgen. Lite hämtmat, en flaska vin, en bra film, en varm axel att luta mig emot. Det är allt jag behöver.

Kanske blir det en trevlig middag med goda vänner imorgon kväll, men sedan kommer jag att krypa tillbaka till den sten jag kom ifrån.

God natt!

5 kommentarer:

Kerstin sa...

Jag ser sjukt mycket framemot helg. Jiiipiiiii :)

Anonym sa...

Umgås du mest med andra spanien-svenskar eller blir det spanjorer du umgås med ?:D Blogga mer om Spanien, haha!

Blancaflor sa...

Kerstin: Jag med! En arbetsdag kvar...

Jove: Både och. Min pojkvän är spanjor, men min bästa kompis här är svenska. Det är viktigt för mig med både och.

Alley Cat sa...

Hoppas att du får en riktigt skön "slappe-helg", det behöver man ha med jämna mellanrum. En helg då man tränar på att göra ingenting...

Blancaflor sa...

Alley: Tack detsamma! Jag sitter här och myser i soffan...lite bakfull.