onsdag, september 02, 2009

Mens sana in corpore sano

Igår var jag på mitt första pass på Hagabadet. Det var första gången jag tränade sedan jag gick i gymnasiet. Jag, och några äldre damer, mjukstartade med vattengympa. Sedan satt jag i bastun innan jag träffade en väninna och åt middag. Det var ett kärt återseende och jag var blev på mycket gott humör.

Idag är dock jobbstressen tillbaka och jag kämpar med att koordinera översättningar på sex olika språk som ska in i samma dokument. Som hjälp fick jag en sak från en kollega som jag har velat ha väldigt länge. Ett USB-minne! Jag vill gå runt med det runt halsen och känna mig viktig. Kanske gör jag det.

Ikväll ska jag träffa en annan väninna och imorgon bär det av söderut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack for en suverant trevlig middag! Sa skoj Att se dig igen! Glom inte att du ar valkommen till HK. Kramar Lorry

Blancaflor sa...

Detsamma, detsamma kära Lorry!
Jag skall verkligen undersöka möjligheten att besöka er. Kram