onsdag, september 23, 2009

An apple a day!

Jag skulle egentligen ha ätit middag med en före detta kollega idag men det blev uppskjutet till nästa vecka. Och tur val väl det, jag har mycket att göra.

Istället ska jag besöka en Telia-butik och försöka lägga vantarna på en iPhone, eller i alla fall ställa mig i kö…

Senare ikväll blir det en liten träff på tu man hand med en målmedveten ingenjör på något trevligt ställe i de centrala delarna. Kanske Björns bar, Lill-Linné eller Bitter? We will play it by ear.

Ta det som det kommer gäller dock inte i helgen. Jag är nu uppbokad både lördag morgon, dag och kväll plus hela söndagen.

Men det är ju så jag vill ha det

4 kommentarer:

Den tjocke konsulten sa...

Telia har inte ensamrätt på iPhone längre säljs även av Tre numera.

Blancaflor sa...

Jag ville iofs specifikt ha Telia. Har Tre eget nät?

Den tjocke konsulten sa...

Tre har det i särklass bästa nätet i storstäderna tycker jag men 3G täckningen bland bergen på Tjörn/Orust är sådär.

Ska du vara ute i busken mycket är Telia bästa valet, då kan telefonen alltid falla tillbaka på deras GSM nät.

Blancaflor sa...

OK då passar ändå Telia bäst. Jag hade tidigare Telenor och det fungerade inte på Orust.