onsdag, september 09, 2009

Busy

Jag har bråda dagar trots att jag kanske borde dra ner på tempot.

Ikväll ska jag äta middag med min lille far på min nya favoritrestaurang 1252. Det blir nog risotto och pilgrimsmusslor som vanligt. Och kanske min nya favoritdryck Prosecco.

Imorgon väntar höstens första bokcirkel. Det ser jag fram emot. Mörkrets hjärta är boken som ska analyseras. Spännande… Dessutom har vi två nya medlemmar vars djupa analyser jag ser fram emot.

På fredag ska jag på yoga, på lördag ska jag tvätta, gå på massage med en väninna och sedan ska jag äta middag med en kär vän.

Nästa vecka blir det tolkning i Stockholm kombinerat med nöje.

The future looks bright(er).

2 kommentarer:

lisgo sa...

Hm... Så du tycker inte att de gamla medlemmarnas analyser brukar vara djupa nog, eller?

Blancaflor sa...

Haha! Well, mina egna analyser är kanske inte alltid helt klockrena :)
Tack för igår!