måndag, september 14, 2009

Dance the night away...

Jag har haft en mycket bra och omväxlande helg!

Sköna lördag inleddes med tvätt och städning och sedan en underbar massage på Hagabadet. Sedan bar det av till Stenungsön och min väninna där. Vi åt god mat, drack vin och ostar innan vi grävde ner oss i You Tube och gamla minnen (vi insåg att vi hade känt varandra i 24 år!!).

38 låtar senare blev det dans, dans, dans. Hela natten. Med en trevlig, ung man från Stockholm.

Vi talade inte så mycket men det var länge sedan jag skrattade så hjärtligt. Vi hade ett tema för varje låt och utförde komplicerade danssteg därefter: 80-tal, östeuropeiskt, Celine Dion, afrikanskt, avantgarde etc.

På söndag var jag matt och spenderade stor del av dagen i horisontellt läge. Jag åt thai och talade i telefon.

Inga kommentarer: