tisdag, september 15, 2009

Back in business

Denna vecka (och även nästa) har jag lyckats boka in mig lika mycket som numera är vanligt. Idag får jag dock andas ut och tur är det för jag har mycket på jobbet.

Imorgon ska jag träffa en väninna efter jobbet och på torsdag bär det av till Stockholm för att tolka. Det kommer nog att bli en ganska komplicerad föreläsning, men bara cirka en timma lång (Gracias a Dios!). Och sedan väntar en god middag på en mycket bra restaurang.

Under dagen i Stockholm har jag en lunchdate men av mina allra käraste väninnor och jag hoppas att hon bokar in oss på någon trevlig libanesisk eller persisk restaurang.

På fredag är jag tillbaka i Göteborg och efter min fredagsyoga ska jag träffa två kompisar över ett glas vin. På lördag ska jag gå ut och äta med en annan kompis.

Det blir fabulous!

Inga kommentarer: