lördag, februari 23, 2008

Sin ti no soy nada...

Det finns mycket jag saknar med Spanien; maten, människorna, solen och livskvaliteten. Fast jag måste säga att en av de största skillnaderna är att det nästan alltid var otroligt roligt att gå ut.

Avenyn i februari är sådär...

Det är så mycket attitude i Sverige och de flesta ser inte ens ut att ha skoj. Dessutom går spanjorer i alla åldrar ut. Här verkar det mest vara folk mellan 20 och 25 år. Eller så går jag till fel ställen?

Jag plågar just nu mig själv med spansk musik (Amaral)...

Men trots alla trevliga saker i Spanien känns det helrätt att vara i Sverige...for now.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett tips är väl att undvika Avenyn, då blir det genast lite roligare :)

Blancaflor sa...

Tack för tipset! Vart skall man gå då? Jag har varit på Björns Bar, det var trevligt.