tisdag, september 14, 2010

Los tres vestidos











7 kommentarer:

Turdus sa...

En del vackra kvinnor är mycket söta. De ser obeskrivligt fina ut i precis vilka kläder som helst. De skulle kunna ikläda sig i en sopsäck - det skulle inte spela någon roll. Ändå tänker de mycket på slika ting.

Mimmi sa...

Jag röstar på den gröna, tror du inte det kommer finnas tillräckligt många svarta klänningar på festen?

Blancaflor sa...

T: Tyvärr är jag inte begåvad med skönhet så jag måste göra det bästa av det jag har.

Mims: Du har naturligtvis rätt! Men jag är jag lite orolig för urringningen. :)

Alley Cat sa...

Jag håller fast vid den gröna. Och om du inte känner dig bekväm med urringningen så röstar jag på den översta... Hursomhelst blir du the belle of the ball!

Blancaflor sa...

Haha! I wish!

Den tjocke konsulten sa...

Jag tycker den assymetriska ser spännande ut men i mode- och designfrågor är jag nog mest en kontraindikator :)

Blancaflor sa...

Haha! Ja, jag gillar verkligen den assymetriska också. Det är frågan: färg eller form?