tisdag, september 14, 2010

I-landsproblem (I know..)

Nä, jag har väl inte några större problem i livet...

Men jag funderar en del på vad jag ska ha på mig på den stora fest (130 personer) jag ska på i helgen. Jag har letat, letat, letat efter en klänning - men förgäves.

Istället har jag övergått till att prova otaliga klänningar som jag redan har. Ingen känns klockren men jag har nu bestämt mig för att välja ett av tre alternativ:

1. Svart assymetrisk klänning med kort ärm.
2. Knallgrön klänning med djup volangprydd urringning
3. Svart chiffongklänning med sammetsband.

Sedan tillkommer val av väska och skor, men det blir nog nedanstående:


5 kommentarer:

Turdus sa...

Om du verkligen vill vara icke pk så läste jag i tidningen idag om en spännande klänning som Lady Gaga nyligen burit.

Alley Cat sa...

Jag lägger min röst på den gröna! Färg är klart underskattat...

Blancaflor sa...

T: Jag tror att jag föredrar att inte sticka ut...

Alley: Hmm...du verkar inte vara ensam om denna åsikt. Jag skulle vilja bära mörkblått.

Anna sa...

Har letat länge efter en bra knallgrön klänning men inte hittat någon, så jag måste givetvis rösta på den.

Blancaflor sa...

Tack för din röst, Anna! Ja, det lutar nog mot den gröna.

Nästa gång jag ska på fest ska jag sy upp en klänning då slipper man lita på rådnde trender och kan få precis vad man vill :)