måndag, augusti 03, 2009

...for a rainy day.

Jag har redan bestämt mig för hur min höstgarderob skall se ut. Det kommer ju troligtvis att regna ganska mycket fram tills nästa sommar och i Göteborg regnar det från sidan vilket innebär att man inte kommer undan med ett paraply.


Men man vill ju fortfarande vara välklädd varför jag skall införskaffa ett par snygga, fodrade gummistövlar ifrån Ilse Jacobsen (i ljusblått kanske) och en klassisk Barbour oljerock (i mörkblått så klart!)



Nu är jag redo (och snygg) för september och höststormar!

2 kommentarer:

lisgo sa...

Jag längtar också efter ett par Ilse Jacobsen stövlar. Både snyggt och praktiskt! Haken? Det måste väl vara priset då. Det är ju så mycket man vill ha...

lisgo sa...

Nej, så dyra var de ju faktiskt inte! Kanske kan bli ett par till mig med...