söndag, mars 11, 2007

Par hjärter

Jag har förändrats!

Jag har blivit en av de där människorna som jag tidigare föraktade.

De som börjar sina meningar med "Vi har redan sett den filmen", "Vi har haft en stressig helg", "Vi gillar inte sådan musik"

Nä, den sista meningen var inte sann, de som talar så föraktar jag fortfarande.

Jag vet inte vad som har hänt. I tidigare förhållanden har jag var oerhört självständig och gjort mycket på egen hand jämt! Mer än de flesta av mina bekanta. Men nu? Vi gör allt tillsammans, och vi gör det gärna på tu man hand.

Fast några dagar ensam i Sverige i sommar vill jag allt fortfarande ha.

3 kommentarer:

Östermalmsräven sa...

Ja men du är vuxen nu blanca, snart poppar det kids och så blir du en sådan där bullmamma som bakar hela tiden hehehe.

Alley Cat sa...

Jag tycker att det låter som om du hittat rätt helt enkelt Blanca. Härligt!!!

Kram

Blancaflor sa...

Räven: I knooow! Ungdomen är över ;)

Alley: Vi får hoppas det, men jag är inte den som ropar hej förrän jag är över bäcken. Time will tell.