torsdag, januari 07, 2010

Na’vi

Jag har nu sett Avatar. Världens hittills dyraste film säger de.

Tja, vad ska man säga?

Storyn är tunnare än en Bollywoodfilm, karaktärerna är antingen goda eller onda, figurerna ser ut som billigare versioner av något från "Den oändliga historien" och det är, tror jag, den mest förutsägbara film jag någonsin har sett.

Den var som en blandning mellan en western-film och en Vietnam-film.

Efter filmen var slut hördes spridda applåder i salongen. kanske hade min kompis rätt som för några dagar sedan sade att 90% av ala människor är idioter.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack Blanca, då ska jag verkligen inte gå och se den!! Los Reyes Magos se han pasado por España, y a mi me traeron carbon hehe..
Det regnar och är riktigt kallt. Ha en god fortsättning på året!

Kram/Carol

Blancaflor sa...

Nej, spar dina pengar och strunta i Avatar. :)

Haha! Har du varit olydig?

God fortsättning till dig också!
Kram

Lorry sa...

Själv har jag (äntligen) sett filmen om Coco Chanel ikväll och tänkte på dig. I loooved it.

Anonym sa...

Du skulle gått och sett Bright Star
Keats, evig kärlek och för att inte tala om de underbara kläderna...

Blancaflor sa...

Lorry: :) Kan du tänka dig, jag har inte sett den ännu. Men jag ska...

Anonym: Jag googlade precis din film och du har rätt, den verkar vara fantastisk!