lördag, maj 26, 2007

Return of the Stalker

Tidigare har jag skrivit om en synnerligen obehaglig bulgarisk man (50+ och gift) som brukade bjuda ut mig och vara allmänt sliskig.

Efter att jag bytte jobb har jag dock inte sett honom (eller rättre sagt han har inte lyckats hitta mig eftersom han inte vet var jag jobbar). Min efterträderska har dock ringt mig vid några tillfällen och meddelat mig att han har varit inne på kontoret och frågat efter mig. Detta på ett lätt hysteriskt sätt och i det närmaste krävt att få mitt nummer.

Förra veckan var jag i närheten av mitt ganmla jobb och stötte på en ytlig bekant. Det första han säger är: "G.P (hans namn) har frågat efter dig."

Jag tycker verkligen att det är obehagligt, speciellt efter hans onödiga och dyra julklapp. Han kanske tycker att jag är skyldig honom något...

2 kommentarer:

Blygisens betraktelser sa...

Gud, hur gör man för att verkligen döda hans känslor för dig? Att neutralisera dig inför honom? han verkar ju galen, den där bulgaren.

Spela dum, Blanca, det har ju varit räddningen för många. Hahahaha....låtsas som det regnar, och blir det värre får vi, dina bloggläsare, hjälpas åt att räkna ut ngn plan.

Blancaflor sa...

Hahaha! Jag far aterkomma i ärendet för hjälp hur man eliminerar bulgarer.