lördag, maj 26, 2007

Helg

Det regnar...och snart är det juni. Helkonstigt!

Efter mitt senaste besök i Sverige köpte jag dock på mig en hel drös böcker så det är riktigt mysigt att sitta inne och kura.

Igår kväll var vi hemma eftersom vi var ute och åt middag till sent på torsdagen. Jag mådde sådär på fredagen. Never on a school night...

Och ikväll skall vi gå på bio. Min pojkvän beställde biljetter, men jag minns inte om det var till Pirates of the Caribbean eller Oceans 13 (jag höll på att deklarera och lyssnade bara med ett halvt öra).

Imorgon är det Mors dag och det får jag inte glömma. I onsdags natt kom jag på att jag glömt en mycket kär väninnas födelsedag...och hon förlät mig inte i första taget.

Ha en trevlig helg (förhoppningsvis utan regn och deklarationer)!

9 kommentarer:

Stora Morran sa...

Hmm Oceans 13 eller Pirates of the Caribean 3 måste vara som att välja mellan pest eller kolera.

Unknown sa...

Hej hej,
har sökt jobb på MRI overseas property i marbella och funderade lite på om du kanske hade någon inside info om dem? Dessutom hoppades jag på att du kanske kunde ge lite tips på var man kan kika efter en bra lägenhet (liten/billig) i stan.
tack på förhand och hoppas vädret blir bättre /Charlotte

Blygisens betraktelser sa...

Blanca dearest!

Saknar dig!

Kram.

Anonym sa...

Vart har du tagit vägen vännen?!?
Man blir ju lite orolig när du bara försvinner... Företaget du jobar för verkar ju lite skumt för att inte tala om den läskiga mannen med smyckena som förföljer dig!

Allt väl?!?

Kramar Alley Cat

Anonym sa...

Nu får du se till att komma med ett nytt inlägg tycker jag....

Anonym sa...

Vareru?
Undrar R. Agata 11/6.

Hallå?

Blancaflor sa...

Morris: Hihihi! Jag gillar faktiskt Oceans-filmerna. Men den sista Caribbean (som var den vi sag) var väldigt svar att f¨rsta pa spanska.

Charlotte: MRI, de har rykte om sig om att ha en mycket speciell företagskultur, med strikta regler (om dress code tex). En kompis till mig jobbade där ett tag och flera av mina nuvarande arbetskamrater kommer därifran. Min kompis fick ett kompendium med "regler" när hon började... Skall du jobba inom sälj?

Lägenheterna i Marbella är dyra. I centrala Marbella är de billigare, cirka 500 € för en lägenhet med ett sovrum far du räkna med.

Hör av dig om du har fler fragor! :)

Blygisen. I am back.
/Puss

Alley: hihihi! Tack för din omtanke, men jag har bara varit sjukt upptagen. Kram

M och R.Agata: Tack för er omtanke, det värmer.
Aldrig igen - jag lovar ;)
Kram

MRI OVERSEAS PROPERTY sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
MRI OVERSEAS PROPERTY sa...

Mri Overseas Property has many current problems with developments in Bulgaria, Spain, Morocco, Cape Verde, Portugal. Visit Mri Property Overseas is better known as Macanthony Realty. Youtube has a video called Naughty Mrisee NAUGHTY MRI with more client testimonials.