tisdag, juni 01, 2010

En svensk klassiker

Imorgon ska jag äta middag på Linnéterassen med matematikern/läkaren. Jag hoppas att det fina vädret håller i sig och att vi kan sitta utomhus.

Jag har varit på Linnéterassen ett tiotal gånger och alltid varit väldigt nöjd. Klassisk svensk meny, bra service och väldigt bra priser. Men två personer jag känner avskyr Linnéterassen och säger att de aldrig kommer gå dit igen då de anser att servicen är så dålig.

Har jag haft tur eller har de haft otur?

3 kommentarer:

Alley Cat sa...

De gånger jag ätit inne på Linnéterassen har varit super! God mat och bra service.

På uteservering har det dock varit något sämre - fast det tycker jag att man kan förvänta sig när det är mer avslappnat och överlag något enklare.

Den tjocke konsulten sa...

Servicen drunknar nog lätt i AW-ölen om man går dit fel kväll

Blancaflor sa...

Ni har nog rätt, det är uteserveringen man ska akta sig för. Men jag kommer nog sitta där ikväll, det är ju redan varmt! :)