måndag, december 14, 2009

TGIM

En härlig vintrig måndag!

Efter min yoga i fredags tände jag en massa ljus hemma, drack té (äpple, kanel, russin), tittade på TV och somnade som ett barn vid 21.30. Klockan 8.00 på lördag morgon var det dags för tvätt och städning. Lika underbart som alltid!

På eftermiddagen tränade jag yoga. Det var ett pass jag inte varit på tidigare och det var mer meditaton än träning, väldigt avslappnande.

Kvällen inledddes med middag tillsammans med en kär väninna på Byns Bistro. På väg dit lyssnade jag på Mano Negra och kände mig ett med de proggiga Långgatorna. Senare på kvällen/natten träffade jag en god vän över en drink, Det blev sent...

Söndagen var inte riktigt lika underbar. Jag hade en molande huvudvärk, troligtvis mer på grund av sömnbrist än alkohol och jag kunde inte träna som planerat. Men efter att jag talat i telefon med bästis B. och S. och sagt emot V. under 1,5 h kände jag mig lite bättre.

Idag: flera roliga texter att skriva och ikväll ska jag träna!

Inga kommentarer: