onsdag, december 09, 2009

En alldeles vanlig tisdag!

Underbar träning igår (ibland vet jag inte vem jag är längre...)!

Jag gick inte på någon klass utan smet in i gymmet, dock höll jag mig till "damgymmet" jag skulle aldrig våga mig in till maskinerna och alla lättklädda män.

Jag sprang och cyklade i cirka 45 minuter, sedan simmade jag lite. Varvade ner i en varm liten pool, läste Sköna Hem i relaxavdelningen, bastade, duschade och gick hem och bytte om till min ljusblå fleecepyjamas.

Juristen kom över på té men jag var inte så sällskaplig.

Sedan läste jag lite i vår bokcirkelbok och sov gott.

Ikväll är det sista gången på min silversmideskurs och jag måste bli klar med servettringen som jag ska ge till min brorson (och gudson). Sedan ska jag och kollega A. äta middag på Maharani och dricka indiskt öl.

På fredag, lördag och söndag blir det yoga med tre väldigt olika, men lika bra instruktörer. En hälsosam helg!

Inga kommentarer: