onsdag, december 16, 2009

Sista veckan!

Min vecka ser ut att arta sig riktigt bra.

Idag blir det träning efter jobbet. Ytterligare 8 km cross training. Haha! Imorgon vankas det bokcirkel och det är alltid litet av månadens höjdpunkt.

På fredag ska jag gå ut! Och jag måste betona att jag faktiskt aldrig går ut (bara ut och äter)! Jag och söta (snart f.d...) kollegan CeCe skall sippa mousserande samtidigt som vi piffar oss hos mig inför kvällen. Jag tror det blir super!

På lördag ska jag träna yoga, tvätta och städa. Kvällen är ett oskrivet blad, men det lutar åt hemmakväll.

På söndag ska jag och tre kära väninnor från universitetet njuta av det Romerska badet på Hagabadet. En varm pool, tapas och vin kommer fungera som en perfekt inramning till skvaller, fnitter och mer djuplodande samtal. Efteråt beger oss hem till mig för en frostbiten middag med färsk fisk och mycket vitt vin. Och ett (förhoppningsvis) vackert dukat bord.

På måndag börjar mitt jullov!

Inga kommentarer: