torsdag, november 26, 2009

Skenet bedrar...

Igår på min kurs i silversmide insåg jag att silvertråd är inte ett så lättarbetat material som jag i min enfald trodde. Efter ett hemskt hemmabygge återvände jag till tryggare marker och började arbeta på en servettring. Det kändes bra.

Sedan köpte jag lite manchego, lomo, chorizo etc och åt en sen supé med en kompis. All in all en bra kväll.

Idag blir det bokcirkel och packning inför helgen. Jag måste visa upp min nya sofistikerade stil för B...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske vore allt lättare för dig om du bara tog och taggade ned några steg. Kolla runt lite bland folk i din egen ålder och se hur mycket yta som måste visa!

Ditt självhävdelsebehov är av sällan skådat slag. Både IRL och IBLOGG. Du är inte 14 år och behöver visa dina märkeskläder för klassen.

Försök att växa upp!

Blancaflor sa...

IRL?

Obehagligt...

Mamma? Är det du?