tisdag, november 06, 2007

Munnen den skall skratta och va' glad...

Jag kommer precis hem ifran en rask promenad (eller power walk kanske ni skulle kalla det?) till posten (vi har ingen brevlada utan posten kommer till ett centralt kontor i var "urbanisation"). Det är verkligen en skön start pa dagen.

Nu skall jag göra mig en kopp god Nespresso och lyssna pa Cirkus Kiev pa P3

Ikväll skall jag hem till min väninna och designer www.christinaribel.com för att dricka lite vin, äta lite tapas och troligtvis köpa ett plagg eller tva.

Mina planer för imorgon är att ga och klippa mig och att framkalla nagra foton.

Verkar jag deppig för att jag har blivit av med mig jobb!

Mohahahaha!

3 kommentarer:

Stora Morran sa...

You go girl! Låt det ta den tid det tar. Uppskatta din ledighet nu istället. Kram

Anna Malaga sa...

Vad kul! Jag pratade med Christina i förrgâr och hon var ju jättetrevlig. Hälsa ;-)

Blancaflor sa...

Morris: Tack, jag behöver uppmuntran for att inte känna mig som en total loser.
Kram

Anna: Ja hon ár verkligen trevlig ochhon berättade om intervjun. It's a small world...