tisdag, oktober 20, 2009

Målinriktad


I somras lade jag upp mål för mitt nya liv bland annat skulle jag börja dricka mer té, bli en Mac-person och börja träna.

Jag dricker té, jag har beställt en iPhone och har börjat träna. Men nu har jag ett nytt mål med mitt liv. Jag ska bli lite mer av en mer brun person.

Jag har inga bruna skor (förutom ett par sandaletter), inga bruna väskor (förutom en gammal Mulberry) och inget brunt skärp. Mina skor, väskor och skärp är till 60% svarta och resten är i alla möjliga färger.


Men i och med att jag har blivit förälskad i Palmgrens (finns de i Göteborgstrakten?) klassiska väska i brunt har jag bestämt mig för att testa något nytt.


Dessutom ska jag bli snällare...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snäll? Varför det? Då blir jag ju ensam kvar elak. Och vem skall då hjälpa mig med bitchen på träningen?

Blancaflor sa...

Haha! Inte sååå snäll!
Jag hjälper till så klart. Vad finns det för tillhyggen på Hagabadet? Bollar? Yogamattor? Hantlar?