tisdag, oktober 13, 2009

Det är inte du. Det är jag.

Det verkade bra. Chalmerist (elektro). Bra tjänst på svenskt storföretag. 1,89 lång. Ser bra ut. Trevlig. Men så plötsligt sved det till i mina ögon. Vad stod det på jeansen (text eller andra ”fräcka” detaljer på jeans går naturligtvis helt bort)? Stod det Jack & Jones? Oj då! Men jag ger honom en chans. Kan inte vara så ytlig. Det behöver inte betyda något. Oh. My. God! Han har vita skor. Vita loafers. Det här går inte längre! Jag måste sluta ljuga för mig själv. Hej då! TTYN

2 kommentarer:

Den tjocke konsulten sa...

Går man bort om man har HM-jeans? Funderar på att köpa sådana när alla mina nuvarande är slut.

Har inga lyxvanor men standardmärkena Nudie, Levis , Lee är lite för dyra.

/Proletär

Blancaflor sa...

Du kan absolut köpa H&M.

Det handlar inte om pris utan om associationer, branding.

Och vita loafers är bara dålig smak.

...dessutom var han tråkig :)